poniedziałek, 25 lutego 2013

Powitanie

Mam na imię Joanna, jestem mamą 12 letniego, wspaniałego chłopca, który jest całym moim światem.

Z zawodu jestem powszechnie nazywaną "pigułą" - bardzo lubię swoją pracę, sprawia mi wiele radości i satysfakcji.

Poza pracą największą przyjemność sprawia mi przygotowywanie  posiłków. Bardzo lubię eksperymentować, tworzyć nowe przepisy, udoskonalać dotychczasowe. Gotowanie stało się mają pasją od 16 roku życia. Wtedy po raz pierwszy upiekłam ciasto dla mojego Dziadka. Wypiek okazał się totalną klapą, ale od tamtej pory cały czas się doskonalę

Moimi daniami popisowymi pochwalę się w kolejnych wpisach.

Teraz chciałabym co nieco napisać o sobie, celem ukazania swojej osoby Czytelnikom mojego bloga.

W wolnym czasie pomiędzy pracą, gotowaniem a obowiązkami codziennymi bardzo lubię czytać książki z kotami na kolanach. Ostatnio postanowiłam też zadbać o swój wygląd. Wraz z koleżanką chodzę na aqua aerobic. Coraz częściej można mnie także zobaczyć z maseczką na twarzy i uśmiechem na ustach.

Od dawna chciałam założyć bloga kulinarnego, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze. Teraz, nareszcie udało się. Mam nadzieję, że jakoś znajdę się w tym nowym świecie i będę mogła pochwalić się moimi przepisami, a także znaleźć inspiracje do nowych pomysłów, dzięki innym blogom. 

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz